VERZENDING & TERUGBETALING

Verzendbeleid

BESTELLINGEN & VERZENDING

Bedankt voor uw bezoek en uw aankoop bij Candlesand Belgium bv. We hopen dat u met plezier bij ons winkelt en we kijken uit naar uw volgende bezoek. Hieronder vindt u de voorwaarden van ons verzendbeleid.

BINNENLANDS SCHEEPVAARTBELEID

  • Orderverwerkingstijd:

    De bestelling wordt bevestigd zodra de betaling is voltooid. Je ontvangt een aparte e-mail zodra je bestelling is verzonden. Alle bestellingen worden binnen 2-3 werkdagen verwerkt. Bestellingen worden niet verzonden of geleverd in het weekend of op feestdagen. Tijdens vakantieperiodes kan de verzending enkele dagen vertraging oplopen door het grote aantal bestellingen. We nemen via e-mail of mobiele telefoon contact met je op als de levering van je bestelling vertraging oploopt. Statusupdates en eventuele bestelnotities worden per e-mail verzonden. Controleer je junk/spam-map voor het geval onze e-mail in de junk/spam-map terecht is gekomen.

  • Schade:
    Candlesand Belgium bv gaat er prat op producten van hoge kwaliteit te leveren. Het is onze verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat alle artikelen goed en veilig verpakt zijn. Als je merkt dat je artikel kapot of beschadigd is nadat je het pakket hebt geopend, maak dan onmiddellijk een foto van de schade en neem contact met ons op via info@candlesand.bv. Candlesand Belgium bv is niet aansprakelijk voor verlies van producten tijdens de levering. Neem direct contact op met de koerier voor hulp als u uw pakket niet hebt ontvangen na de geschatte levertijd. U kunt ons ook het bestelnummer doorgeven. Wij kunnen u dan helpen om de status van de levering te controleren.
  • Verzendtarieven en leveringsramingen:

    Binnenlandse verzendtijd: 3 -5 werkdagen (tussen 9.00 - 18.00 uur). De verzendtarieven en respectievelijke bezorgdata worden automatisch berekend nadat je je adres hebt ingevoerd tijdens het afrekenen. Je kunt de optie kiezen die het beste bij jouw voorkeuren past. Snellere leveringen brengen meestal hogere verzendkosten met zich mee. Momenteel hebben we de volgende bezorgopties: Standaardlevering: Duurt 3-5 werkdagen. Express-levering: Duurt 2 werkdagen. Bestellingen moeten voor 12 uur 's middags worden geplaatst. Priority-levering:

    Levering de volgende dag. Bestellingen moeten voor 12 uur geplaatst zijn. Levering alleen mogelijk op werkdagen, van maandag t/m vrijdag/ 9.00 tot 18.00 uur en zaterdag 9.00 tot 12.30 uur, met uitzondering van zon- en feestdagen. Er worden verzendkosten in rekening gebracht als je minimale aankoopbedrag lager is dan het minimale verzendbedrag na kortingen. We zijn gesloten voor levering op zaterdag, zondag en op officiële feestdagen in België. Koeriers leveren niet op zaterdag, zondag en op officiële feestdagen in Maleisië. Tijdens vakantieperiodes, uitverkoopperiodes en extreme weersomstandigheden kan de levertijd worden verlengd. Het adres kan niet worden gewijzigd zodra de bestelling is betaald.

  • Bevestiging van verzending & volgen van bestelling:

    Zodra je bestelling is opgehaald door onze koerier, geven we je een volgnummer waarmee je de status van je levering kunt controleren. Houd er rekening mee dat zodra het pakket is overhandigd aan de koerier, wij geen controle meer hebben over de afhandeling en levertijd. Klanten kunnen het beste contact opnemen met de koerier voor de laatste update en verdere informatie via de track & trace-apps of website van het koeriersbedrijf. Hartelijk dank voor uw vriendelijke inspanningen.

Restitutiebeleid

We accepteren graag retourzendingen en ruilingen.

Neem binnen 7 dagen na levering contact met ons op en stuur de artikelen binnen 30 dagen na levering terug.

Als u het verkeerde artikel hebt besteld, kunt u het met 1-1 omruilen. Vanwege de aard van de goederen accepteren we alleen ongebruikte kaarsen. We kunnen geen gebruikte kaarsen accepteren, tenzij onze producten beschadigd of defect aankomen.

Als u niet tevreden bent over onze kaarsen, kunt u contact met ons opnemen via info@candlesand.be. We zullen ons best doen om een oplossing voor u te vinden.

Beschadigde of verkeerde artikelen:

Als je een beschadigd of verkeerd artikel hebt ontvangen, stuur ons dan onmiddellijk een foto van het artikel, de factuur en het bestelnummer. Stuur een e-mail naarinfo@candlesand.be. We kunnen je vragen het artikel naar ons terug te sturen, waarbij de verzendkosten aan je worden terugbetaald. Het artikel moet in originele staat worden geretourneerd.

Als het artikel niet meer op voorraad is, brengen we je op de hoogte zodra de voorraad is aangevuld. We zijn altijd blij je te kunnen helpen. Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet het artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Om je retourzending te voltooien, hebben we een kassabon of aankoopbewijs nodig.

Restituties (indien van toepassing)

Zodra je retourzending is ontvangen en gecontroleerd, sturen we je een e-mail om je te melden dat we je geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen je ook informeren over de goedkeuring of afwijzing van je terugbetaling. Als je restitutie wordt goedgekeurd, wordt deze verwerkt en wordt het bedrag binnen een bepaald aantal dagen automatisch teruggestort op je creditcard of oorspronkelijke betaalwijze.

Te late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)

Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening opnieuw. Neem vervolgens contact op met je creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat je terugbetaling officieel is geboekt. Neem vervolgens contact op met je bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt. Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt nog steeds geen geld teruggekregen, neem dan contact met ons op viainfo@candlesand.be.

Uitverkoopartikelen (indien van toepassing)

Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald, uitverkoopartikelen helaas niet.

Ruilen (indien van toepassing)

Als een artikel niet in de oorspronkelijke staat verkeert, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout, of als een artikel meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd, kunnen we helaas geen geld teruggeven of één-op-één ruilen. We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn door onze fout. Als je een artikel wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op info@candlesand.bv en stuur je artikel naar Molenstraat 17B, 2880 Bornem, België.

Als het artikel niet als cadeau was gemarkeerd toen het werd gekocht, of als de cadeaugever de bestelling naar zichzelf heeft laten versturen om deze later aan jou te geven, sturen we een terugbetaling naar de cadeaugever en zal hij/zij je retourzending te weten komen.

Verzending

Om uw product terug te sturen, moet u uw product opsturen naar Molenstraat 17B, 2880 Bornem, België.

Je bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor het retourneren van je artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als je een restitutie ontvangt, worden de kosten van de retourzending van je restitutie afgetrokken.

0
    MANDJE
    Je Mandje is leegTerug naar Shop